برنامه معرفی پروژه پایلوت چابک

Senior Women Classes Cartoon Poster

این مطلب در مورد برنامه معرفی و افتتاحیه (kickoff) پروژه پایلوت چابک شماست.

شب افتتاحیه است. اطلاعیه‌ها و آگهی در مورد برنامه پخش شده است، متن سخنرانی‌ها به خاطر سپرده شده، استیج آماده شده‌است و بازیکنان آماده اجرا و شروع برنامه هستند. و شما هم سرمیزبان یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌هایی هستید که تا به حال برگزار کرده اید. مطمئنا استرس دارید؟ لازم نیست استرس داشته باشید. در این مطلب فرا می‌گیریم که چطور برای این برنامه از قبل حاضر شویم. شما می‌دونید که چطور برای یه شروع بزرگ آماده شوید. از همه می‌خواهید که در مراسم حاضر شوند و از اسپانسر، تیم اجرایی، تیم پروژه پایلوت و همه ذینفعان می‌خواهید که شما را برای رفتن روی صحنه برای نمایش و معرفی پروژه پایلوت چابک جدید همراهی کنند. این یک نمایش بسیار مهم برای شماست که نقش مهمی در اجرای صحیح آن دارید.

در نمایشی به این مهمی باید برنامه زمانی شما باید به دقت تنظیم شده باشد، این برنامه باید در نهایت شامل پاسخ به سوالات چه کسی، چه چیزی، کجا، چه زمانی، چرا و چگونه باشد.

مخاطبین شما، حتی آن‌هایی که در این پروژه شرکت می‌کنند، باید با آگاه شدن از اینکه پروژه پایلوت شما موفق خواهد شد، این برنامه را ترک کنند زیرا شما در طول برنامه به آن‌ها خواهید گفته که این اتفاق خواهد افتاد.

بنابراین شروع کنید و به همه افراد خوش آمد بگویید، اگر راهی دارید که افراد را درگیر نگه دارید ایده خوبی است که از آن استفاده کنید، سعی کنید از همان ابتدای مراسم افراد را درگیر مراسم نگه دارید و زمانی که همه آماده بودند شروع به تعریف داستان خود کنید.

استفاده از حامی برای شروع و پایان مراسم یک ایده عالی است. حامی مخاطبان را درگیر چشم انداز مورد نظر شما می‌کند و در حداقل ترین حالت ممکن به تنهایی موارد what، whenو  whyرا پاسخ می‌دهد.

با مدیریت این تاپیک‌های مهم در مراسم افتتاحیه و معرفی پروژه پایلوت، اسپانسر شما نه تنها به آن سوالات مربوط به آن موارد پاسخ می‌دهد بلکه به طور آشکار و عملی پشتیبانی تیم اجرایی را از پایلوت نشان می‌دهد. این نمایش می‌تواند در مدتی طولانی برای جلوگیری از خرابکاری و توسط منابع خارج از تیم شما مفید باشد. یک تیر و چند نشان.

پروژه پایلوت ما چیست؟

حامی شما باید توضیح دهد چرا این پروژه به عنوان پایلوت انتخاب شده است؟ چه معیارهایی برای انتخاب استفاده شده است؟ همچنین باید توضیح دهد چه ریسک‌هایی شناسایی شده و چه اقدامات تعدیلی برای کاهش و جلوگیری از آنها اتخاذ شده است.

جدول زمانی چگونه است؟

این بخش خیلی واضح و ساده است، مدت زمان تخمین زده شده برای پروژه چقدر است؟ این مراسم معرفی پروژه آزمایشی چابک و افتتاحیه است پس مطمئن شوید بهترین پیش بینی خودتان از تاریخ نهایی شدن پروژه را ارائه می‌دهید.

پروژه پایلوت چگونه اجرا خواهد شد؟

اینجا جایی است که اسپانسر در باره چارچوب چابک توضیح خواهد داد، همه پروژهای آزمایشی خوب با یک اجرای قانون مند و مبتنی به اصول چابکی شروع می‌کنند.

چرا شروع با پروژه پایلوت برای شرکت ما ضروری است؟

در این مرحله زمان آن است که توضیح دهد چرا استفاده از یک پروژه آزمایشی چابک یک راه عالی برای شروع است. اطمینان حاصل کنید که پاسخ به سوال Why اطلاعاتی در مورد چگونگی اختیار تیم در انعطاف پذیری یا سازگاری چابکی برای رفع نیازهای آنها را دربر داشته باشد. این بخش از مراسم افتتاح شما باید پوشش دهد که چرا چابکی برای شرکت شما نیاز است و نگرانی های منتشر شده در مورد پیاده سازی سفت و سخت چابکی را برطرف کند.

چه افرادی در تیم هستند؟

در این قسمت باید اعضای تیم پایلوت خود را معرفی کنید. مطمئن شوید تک تک افراد را معرفی می‌کنید، سابقه، مهارت و دلیل انتخاب آنها را برای تیم پایلوت توضیح دهید. آنها افراد پیشرو در مسیر تغییر به چابکی هستند بنابراین برای معرفی آنها به مخاطبان وسواس کافی بخرج دهید.

تیم کجا مستقر خواهد شد؟

از زمانی که تیم آزمایشی شما برای این پروژه آزمایشی مستقر شد، به همه اجازه دهید بدانند تیم شما کجا هستند. دقت کنید به همه بگویید که یک اصل کلیدی در چابک، شفافیت است، و هر زمان که بخواهند ببیند تیم چه کار می‌کند و پروژه آزمایشی چطور پیش می‌رود، از آن‌ها استقبال می‌شود.

چرا چابکی؟

در نهایت پاسخ به سوال چرایی انتخاب چابکی؟ این یک نقطه اوج خیلی خوب برای خاتمه دادن به برنامه است. اسپانسر شما مجددا بیان می‌کند که چرا تیم اجرایی و ارشد تصمیم گرفته‌است که چابک شدن را امتحان کند. او باید از همه کسانی که در مراسم حاضر هستند درخواست کمک کند و در نهایت از افراد بخواهد که سوالات و نگرانی‌های خود را مطرح کنند.

حالا که برنامه افتتاحیه شما تکمیل شده‌است، شما و تیم تان یک پایه عالی برای یک پروژه پایلوت موفق تشکیل داده اید.

Share Post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

فرم ورود به پروداکت

ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید

کاربر جدید هستید؟ ثبت‌نام در پروداکت